Economia

Volen fer créixer la marca Arròs de Pals

Impulsen una campanya per aconseguir que tot el producte es quedi a la localitat i no s’hagi de vendre a fora

L’Ajuntament de Pals, amb la col·laboració de la Diputació de Girona, impulsa una campanya de promoció per aconseguir que tota la producció d’arròs que es cultiva als camps de la zona –Pals i rodalies– s’envasi amb la marca Arròs de Pals. El problema és que entre el cinquanta i el seixanta per cent d’aquest cultiu acaba la seva elaboració en altres zones, com ara el delta de l’Ebre, ja que no hi ha prou productors que acabin la seva elaboració. El motiu és que actualment només hi ha dos productors que completen tot el procés sota la marca Arròs de Pals. I, per incentivar que hi hagi més empreses que vulguin afegir-se a les dues actuals, l’Ajuntament ha adaptat el reglament que regula la marca i ha engegat la campanya de promoció per fer-la més coneguda i prestigiar-la.

Les accions de promoció es basen en la comunicació per “augmentar la visibilitat de la marca” a través de les xarxes socials, la web, amb clips audiovisuals o amb la celebració de la Festa de l’Arròs.

Si tot va segons el previst, aquest any s’espera una collita d’arròs de Pals similar a la mitjana de cada any, que volta els sis milions de quilos, tot i la sequera de fa uns mesos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Naturgy consolida resultats rècord amb uns beneficis de 1.043 milions d’euros el primer semestre

barcelona
economia

El Sabadell dispara el benefici un 40,3% fins assolir un rècord de 791 milions de beneficis

barcelona
economia

Els contractistes d’obres lamenten que la construcció continuï perdent pes a l’economia catalana

barcelona
HABITATGE

Més de mil euros de lloguer per un pis a dotze pobles del Maresme

Mataró
ECONOMIA

Els esports nàutics atrauen més turisme estranger a Barcelona

Barcelona

ITC guanya potència amb l’entrada en el grup Verder

Santa Perpetua de Mogoda
Carmen Sánchez
Directora del Consorci de teràpies digitals DTx

“«Start-ups» de noves teràpies digitals han hagut de marxar”

Barcelona

Sense ensurts en l’estratègia a borsa d’aquí a final d’any

Barcelona
ECONOMIA

Les exportacions creixen un 6,1% al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre però el balanç segueix negatiu

Tarragona