Experiències d’un sol dia, a la Garrotxa
Turisme Garrotxa edita un nou catàleg que n’inclou un total de 58
Turisme Garrotxa ha editat el catàleg Experiències d’un dia per consolidar la visibilitat de la comarca en el mercat de proximitat i l’internacional.
Aquest catàleg inclou un total de 58 propostes impulsades per les empreses del servei d’innovació i producte de Turisme Garrotxa. Són activitats que els visitants tindran disponibles durant tot l’any i que estan relacionades amb la natura, la cultura, la gastronomia, la salut i el benestar, així com la iniciativa Reunions entre volcans, destinada a acollir congressos, convencions i altres esdeveniments a la ciutat d’Olot.
Totes aquestes propostes pretenen donar als turistes i les agències de viatge de proximitat idees atractives i diferents per poder fer a la comarca. A més, el catàleg compta amb un apartat en què es descriuen espais públics i privats per reunir-se en jornades de treball o per celebrar esdeveniments.
Turisme Garrotxa també ha reeditat el catàleg Experiències Garrotxa Incoming, una publicació destinada al públic professional per a la comercialització de la Garrotxa com a destinació sostenible i de qualitat.
Aquest catàleg és el recurs principal que l’associació utilitza en accions de comercialització i treball en xarxa per donar a conèixer la comarca entre els agents emissors.
En concret, el catàleg inclou un total d’onze paquets turístics d’entre tres i set dies de durada que es fonamenten en activitats que tenen per objectiu ajudar a interpretar la natura, la cultura, la gastronomia i els productes locals de la comarca de la Garrotxa.
Onze propostes per interpretar la comarca
El catàleg de Turisme Garrotxa Experiències Garrotxa Incoming inclou un total d’onze paquets turístics d’entre tres i set dies de durada que es fonamenten en activitats que tenen per objectiu ajudar a interpretar la natura, la cultura, la gastronomia i els productes locals. Aquests paquets estan integrats per allotjaments, restaurants i empreses d’activitats membres del Servei d’Innovació i Producte, i comercialitzats per l’agència receptiva Trescàlia, que, a més d’actuar d’agència coneixedora del territori que pot personalitzar els paquets d’acord a la necessitat de l’operador internacional, també acreditada amb la Carta Europea de Turisme Sostenible.