Economia

ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

Santa Susanna. El lloc on volem viure i L’oasi del Mediterrani. El municipi maresmenc ha estrenat nova identitat corporativa que posa l’accent en la sostenibilitat i la innovació com a principals atractius de la destinació turística i que busca la implicació tant de la ciutadania com dels sectors econòmics, socials i esportius del municipi. La nova aposta, segons el consistori, substituirà l’escut, que es reservarà pern a comunicacions institucionals, i la marca que el municipi tenia des de feia vint anys. L’alcalde, Joan Campolier, va destacar durant la presentació en societat que la imatge té una doble lectura. On volem viure apel·la als veïns i veïnes per remarcar que viure en el municipi no és fruit de l’atzar, sinó d’una decisió conscient i L’oasi del Mediterrani ressalta els atractius de la població com a lloc que cal visitar.

Santa Susanna s’ha convertit en la primera destinació de sol i platja d’Espanya a certificar la seva petjada de carboni; disposa d’un ambiciós pla de renaturalització del seu front marítim finançat amb fons Next Generation i cada cop més és escenari d’un turisme familiar, esportiu i de congressos que, segons l’alcalde, “és un turisme net i sa”. La presentació de la marca s’ha fet en dues sessions que han aplegat a més de 300 persones, entre veïns, treballadors municipals, representants del sector turístic i dirigents institucionals de la comarca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Se suspèn la vaga de neteja de Calella gràcies a un preacord

Calella
EMPRESA

Roger Viusà deixa el Plaça del Vi 7 a mans dels germans Roca

GIRONA

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

CELRÂ
economia

Cinquanta contribuents sumen un deute amb la Hisenda catalana de més de 83 milions

barcelona
economia

Criteria dobla la seva participació a Telefónica amb l’objectiu de ser el seu primer accionista

barcelona
EMPRESA

Scalpers obre avui les portes d’un nou ‘outlet’ a Llagostera

LLAGOSTERA

El càmping la Ballena Alegre vol ser referent de turisme regeneratiu

SANT PERE PESCADOR
Transport

Air China torna a connectar Barcelona amb Xangai

Barcelona
ECONOMIA

L’enogastronomia, el més valorat pels turistes del Maresme

Mataró