Economia

turisme

Turisme Garrotxa renova la marca amb què ven la comarca

Turisme Garrotxa, un organisme públic comarcal que aplega també el sector privat, ha renovat la seva imatge corporativa. Els municipis d'Olot, Mieres i Maià de Montcal han estat els primers a fer-ne ús als seus nous tríptics d'informació turística. Aquests nous materials de la Garrotxa tenen per objectiu que tots els municipis de la comarca comparteixin la mateixa imatge promocional amb l'objectiu de sumar esforços i treballar de manera conjunta en el model turístic garrotxí. En aquest sentit, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha afirmat que aquest ens aposta, des de fa setze anys, pel desenvolupament d'un model de turisme sostenible en col·laboració amb tots els agents públics i privats del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Economia

Se suspèn la vaga de neteja de Calella gràcies a un preacord

Calella
EMPRESA

Roger Viusà deixa el Plaça del Vi 7 a mans dels germans Roca

GIRONA

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

CELRÂ
economia

Cinquanta contribuents sumen un deute amb la Hisenda catalana de més de 83 milions

barcelona
economia

Criteria dobla la seva participació a Telefónica amb l’objectiu de ser el seu primer accionista

barcelona
EMPRESA

Scalpers obre avui les portes d’un nou ‘outlet’ a Llagostera

LLAGOSTERA

El càmping la Ballena Alegre vol ser referent de turisme regeneratiu

SANT PERE PESCADOR
Transport

Air China torna a connectar Barcelona amb Xangai

Barcelona
ECONOMIA

L’enogastronomia, el més valorat pels turistes del Maresme

Mataró