Stoner s'oblida de l'espatlla i pren el comandament
Motor. L'australià, amb una contractura, va ser el més ràpid en la segona sessió d'entrenaments a Sepang i va ser l'únic pilot capaç de baixar de 2:01
Casey Stoner va compensar la seva absència en els primers entrenaments de la temporada amb el millor temps en la segona sessió al circuit de Sepang. L'australià amb prou feines havia fet unes quantes voltes el primer dia quan va decidir posar el peu a terra a causa d'una contractura que es va fer a l'espatlla, quan pujava a la moto. La sessió amb el fisioterapeuta va donar resultat, i ahir Stoner va ser l'únic capaç de baixar de 2:01, tot i ser el pilot que menys voltes va fer.
Només Stoner va trencar l'hegemonia de Yamaha, que va ocupar els dos llocs següents amb Ben Spies i Jorge Lorenzo. El nord-americà va liderar la taula de temps bona part de la jornada, però finalment va acabar segon amb poques mil·lèsimes menys que el seu company mallorquí. Dani Pedrosa va millorar en més d'un segon el seu temps anterior i es va col·locar quart a mig segon de Lorenzo.
Yamaha i Honda van demostrar que són els dos equips més evolucionats del moment, mentre que a Ducati, tot i reconeixent les millores respecte de la temporada passada, encara tenen deures per fer. El valencià Hèctor Barberà va tornar a ser el millor pilot de l'escuderia italiana, just al davant de Valentino Rossi. L'italià ja va avisar que hi ha molta feina a fer, atès que la moto és completament nova i van sorgint detalls per polir.
Més pelut encara ho tenen les noves CRT. La més ràpida, la Suter del nord-americà Colin Edwards, es va quedar a cinc segons del temps de Stoner, un menys que en la primera jornada. A anys llum, les FTR d'Ivan Silva i Jordi Torres.