BBVA o la ineptitud
Fa uns mesos va morir el meu pare i el compte corrent que tenia des de fa molts anys al BBVA conjunt amb la meva mare el vam haver de posar només a nom d’ella. A partir d’això aquesta entitat només ens ha suposat problemes i pèrdua de temps. La meva mare té 90 anys i problemes de mobilitat i, malgrat això, ha hagut d’anar a l’oficina bancària dos cops, havent autoritzat ja la meva germana a fer-hi qualsevol tràmit.
A la meva mare no li han volgut donar llibreta perquè pugui saber els moviments del seu compte; per donar-li el PIN d’una targeta de crèdit hem hagut de suar; no ens han domiciliat cap rebut al compte nou –ni ens han avisat que no ho feien–, per la qual cosa ha estat uns dies sense telèfon i d’altres serveis per no haver-ne pagat els rebuts, etc. Hem presentat una queixa per escrit al BBVA i no ens ha servit de res.
La nostra resposta: adéu, BBVA.
Viladecans (Baix Llobregat)