El lector escriu

Endesa

Al repassar el meu compte destinat a l’abonament d’impostos i despeses d’energia, vaig veure que Endesa no ens cobrava cap factura d’electricitat des del mes de desembre passat. Sorprès, vaig a l’oficina d’Endesa de Cornellà de Llobregat –la més a prop de casa–, on una nota a les vidrieres diu: “Oficina temporalment tancada” i insta a dirigir-se a la de Sant Boi o a la de Sant Feliu de Llobregat. A Sant Feliu, al departament corresponent, amablement m’atén l’encarregada de la secció, li explico el meu cas i em diu que es tracta d’una incidència [sic] i que no sap quan es resoldrà. Demano que en prengui nota perquè jo no estic disposat a pagar un cop arranjada la “incidència” una factura que pot ser molt alta, i sisplau que deixi constància de la meva demanda de fraccionar les despeses de la factura gravada amb els mesos no cobrats per la “incidència” en quantitats moderades. Diu que això no ho pot fer, que quan m’arribi la factura la retorni, i que caldrà arranjar-ho llavors. Perplex i impotent torno a casa. No és el primer cas sobre aquest tema i penso si els nostres dirigents amb tantes idees lluminoses en campanyes inacabables, quan ja són al poder es preocupessin també de controlar aquests pseudomonopolis, tot aniria més bé per a la ciutadania.

Sant Joan Despí (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]