El lector escriu

La hipocresia en la publicitat

Ve l’època de l’any en què a la televisió ens comencen a bombardejar amb anuncis de Nadal. Les marques que no s’han definit sobre el que està passant al món, ens enviaran missatges parlant de la importància de la unió en les famílies, de gaudir el moment o de la importància de l’amor? De nou caiem en els tòpics de cada any: imatges de famílies ideals i felices per tot arreu. De debò? De què serveix enviar missatges d’esperança per Nadal si ningú sembla empatitzar la resta de l’any? Al gener, després de Reis, quan les llums i les abraçades s’hagin acabat, tornarem a adonar-nos que la realitat del món és una altra.

Igualada (Anoia)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia