Professionalitat, però sobretot, humanitat
Fa uns dies vaig estar a la Clínica Girona, aquesta vegada com a pacient. Només van ser 24 hores, però suficients per adonar-me de la professionalitat de tots els empleats però, especialment, de la seva humanitat envers els pacients. Des del personal d’admissions que et reben amb un somriure als llavis i amb aire tranquil·litzador, passant pel personal de planta i fins als professionals de prequiròfan i quiròfan. Totes les persones que em van atendre em varen dir, abans de res, el seu nom i sembla mentida com una frase tan curta com “Seré la seva infermera” pot tranquil·litzar tant. Per cada cosa que feien t’explicaven el que era i el perquè, responien totes les preguntes que se’ls feia i, si no ho sabien per ser una pregunta més especialitzada, la preguntaven i contestaven immediatament. A la sala prèvia al quiròfan, el mateix, l’Eli, la Rocío, la Laura, són amb les quals vaig tenir més tracte, afables, amables, professionals. L’anestesista també va passar per allà i em va dir en què consistiria la seva actuació. I després de la cirurgia, i quan encara estava mig adormida, veure una cara somrient que et dona la benvinguda no té preu. I què dir del personal de planta, sempre a punt per fer-te més senzilles i còmodes les primeres hores després de la intervenció, disposades a ajudar-te en tot moment i a aconsellar-te què havies de fer i com ho havies de fer. Felicito l’equip directiu del centre per la feina tan ben feta en la selecció i formació del personal. Amb professionals com aquests podem estar ben tranquils. Gràcies per la vostra humanitat.
Girona