Movistar, estafa
Parlo de Movistar. No fa gaire, en haver esgotat la quantitat mensual de megabytes que tinc contractats per al meu mòbil, vaig haver de demanar una ampliació –pagant-ho a banda, és clar–, ja que quan estic de vacances el mòbil és l'únic enllaç que tinc.
Fins aquí, cap problema. Ara bé, quan he volgut donar de baixa aquesta ampliació resulta que no ho puc fer via on line (per internet), ja que aquest tipus de gestió no s'admet per aquest conducte. En ple segle XXI, Movistar no admet una cosa així? Això són ganes de posar entrebancs als usuaris, de causar-los problemes.
Hi ha una altra qüestió. Això m'ha passat aquest mes d'agost, que estava de vacances fora de casa, en un lloc on no tinc connexió fixa i m'he connectat cada dia. Molt fàcil, doncs, esgotar la meva quota. Però jo em pregunto: si durant la resta de l'any no he esgotat, gairebé mai, la quantitat de megabytes que em pertoquen i pago, per què no me'ls han abonat o, simplement, no me'ls han acumulat per quan els he hagut de menester?
Per dir-ho suaument, això és una estafa. Possiblement és legal, però al cap i a la fi és una estafa. Fins quan?
Vic (Osona)