Política

resposta al terrorisme

Sáenz de Santamaría es reuneix amb comerciants i restauradors de La Rambla

Millo agreix als responsables d’establiments la seva tasca a recuperar la normalitat a la ciutat després dels atemptats

La vice­pre­si­denta del govern espa­nyol, Soraya Sáenz de San­ta­maría, i el seu dele­gat a Cata­lu­nya, Enric Millo, s’han reu­nit aquest dijous a la tarda a Bar­ce­lona amb comer­ci­ants, res­tau­ra­dors i asso­ci­a­ci­ons del cen­tre de Bar­ce­lona.

La reunió es pro­du­eix quan passa just una set­mana de l’atro­pe­lla­ment mas­siu que va dei­xar 13 morts i més d’un cen­te­nar de ferits a les Ram­bles. A l’inici de la tro­bada a la dele­gació del govern espa­nyol a Bar­ce­lona, Millo ha agraït als assis­tents l’atenció oferta a les vícti­mes i la seva tasca per recu­pe­rar la nor­ma­li­tat a la ciu­tat després de l’atac.

A la reunió hi han assis­tit repre­sen­tants dels Amics de La Ram­bla, de l’asso­ci­ació Fem Paral·lel, de comerços regen­tats per la comu­ni­tat índia, de quios­cos de premsa, i dels comer­ci­ants dels Por­xos de la Boque­ria, així com res­pon­sa­bles del gremi de Res­tau­ració de Bar­ce­lona, de Comer­tia i Retail­cat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia