Política

SERVEIS

Figueres estrena tres hidronetejadores per a la neteja viària

Els nous vehicles van equipats amb un Grup d’Alta Pressió per treballar amb aigua calenta a voreres, mobiliari urbà i L’entorn dels contenidors

Figue­res ha estre­nat noves hidro­ne­te­ja­do­res que Fisersa ha adqui­rit per a la neteja viària de la ciu­tat. La nove­tat més impor­tant és que els tres vehi­cles van equi­pats amb un grup d’alta pressió que per­met tre­ba­llar amb aigua calenta i acon­se­guir resul­tats molt supe­ri­ors als actu­als. Amb el nou equi­pa­ment es podrà acce­dir a totes aque­lles àrees on no arri­ben les bal­de­ja­do­res, faci­li­tant la neteja a àrees de con­te­ni­dors, vore­res i mobi­li­ari urbà.

L’equip hidro­ne­te­ja­dor s’acci­ona mit­jançant la presa de força del propi vehi­cle i compta amb una bomba d’alta pressió i cal­dera que per­me­ten tre­ba­llar fins a 210 bars de pressió i a 90º de tem­pe­ra­tura. Cada hidro­ne­te­ja­dora porta un car­ret auto­retràctil amb una mànega de 25 metres i el dipòsit d’aigua té una capac­ti­tat per a 800 litres.

El cost d’aquests tres nous vehi­cles, amb IVA inclòs, ha estat de 144.462 euros. La neteja viària a Figue­res es fa amb aigua no pota­ble pro­ce­dent d’un sis­tema de cap­tació d’aigües freàtiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia