Esquerra Unida critica la «privatització» de la línia 2 del TRAM d'Alacant

Amb motiu de les decla­ra­ci­ons del con­se­ller d'Infra­es­truc­tu­res i Trans­ports, Mario Flo­res, en què apos­tava per esten­dre la pri­va­tit­zació de la nova línia 2 del tram­via a Ala­cant també a la seua cons­trucció, el dipu­tat d'Esquerra Unida a les Corts, Lluís Torró, ha aler­tat de «la precària situ­ació finan­cera de la Gene­ra­li­tat, pro­ducte com­bi­nat de la inca­pa­ci­tat per acon­se­guir un bon finançament esta­tal, la bai­xada dels impos­tos autonòmics i la des­pesa mul­ti­mi­lionària en obres faraòniques i grans esde­ve­ni­ments soci­al­ment impro­duc­tius».

Per al dipu­tat, un exem­ple para­digmàtic d'aquesta política és, la pri­va­tit­zació de la línia 2 del tram­via a Ala­cant. «Ara ja no sols es vol pri­va­tit­zar la gestió del TRAM sinó fins i tot la pròpia cons­trucció del mateix, amb l'excusa d'aba­ra­ti­ment de cos­tos, però des d'Esquerra Unida volem recor­dar que les obres del tram­via d'Ala­cant a Sant Vicent del Ras­peig tenen un pres­su­post infe­rior al què el Con­sell s'ha gas­tat en el cir­cuit de Fórmula 1, que ha demos­trat ser una inversió fra­cas­sada», ha mani­fes­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.