Política

Controlat el foc declarat anit a Pedreguer

Les flames han sigut controlades de matinada i no ha calgut realitzar desallotjaments

Efec­tius dels bom­bers han donat per con­tro­lat un incendi decla­rat a pri­mera hora de la nit d'aquest dime­cres en una zona de mato­llar de la mun­ta­nya Gran, a Pedre­guer. Segons ha infor­mat el Cen­tre de Coor­di­nació d'Emergències no s'hi han produït ferits ni ha cal­gut rea­lit­zar desa­llot­ja­ments.

Fins al lloc del foc, que es va ini­ciar, per cau­ses que s'inves­ti­guen, cap a les 21 hores de dime­cres, es van des­plaçar dues bri­ga­des, altres tants vehi­cles auto­bomba i tres més dels bom­bers, els efec­tius dels quals han donat per con­tro­la­des les fla­mes cap a les 3 hores de la mati­nada d'aquest dijous. En la zona roman un vehi­cle dels bom­bers refres­cant la zona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.