Successos

Un incendi fa tallar l’R14 durant tot el dia

Un incendi que va tenir lloc poc abans de les 11 del matí va dei­xar ahir sense ser­vei la línia fer­roviària R14 en el tram que va de Lleida fins a les Bor­ges. El foc es va ori­gi­nar al cos­tat de l’estació de Puig­verd i va afec­tar diver­sos ele­ments dels sis­te­mes d’elec­tri­fi­cació i de senya­lit­zació de la línia, a banda d’alguns matolls. La mateixa incidència va aixe­car qua­tre metres qua­drats d’andana. La pre­visió d’Adif era que a dar­rera hora de la tarda es pogués res­ta­blir el ser­vei, que men­tres­tant Renfe va cobrir amb auto­bu­sos.

Pel que fa al sis­tema de senya­lit­zació, se’ n va esta­blir un d’alter­na­tiu, que segons Adif és més lent però igual de segur. Aquest fet, indica la mateixa com­pa­nyia, podia cau­sar retards un cop la cir­cu­lació fos res­ta­blerta.

Segons Adif, l’incendi ha afec­tat una cabina de l’encla­va­ment de l’estació, el sis­tema que regula les entra­des i les sor­ti­des dels com­bois. El foc va cau­sar diver­sos danys al sis­tema d’elec­tri­fi­cació i va inu­ti­lit­zar l’encla­va­ment entre Puig­verd i Juneda.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia