Successos

Nou detinguts en un operatiu policial antidroga

L'operatiu antidroga que s'ha fet aquest dimarts per diversos carrers de Palafrugell s'ha saldat amb nou detinguts i cinc investigats. La Guàrdia Civil, en col·laboració amb la Policia Local del municipi, han registrat sis domicilis i dos locals on han comissat 7.000 euros en efectiu, 2,3 kg de marihuana, 1,2 d'haixix, 51 grams d'MDMA, 25 grams de cocaïna, joies i material informàtic divers. Segons ha pogut saber l'ACN, els escorcolls s'han dut a terme en els carrers del Mas Gras, Daró i Ample, al sud de la ciutat. Els policies hi han arribat pels volts de quarts de set del matí. Amb l'operació, la policia dona per desarticulada l'organització criminal. 

La Guàrdia Civil va detectar el grup a finals de l'any passat, quan van identificar diversos punts on suposadament traficaven, arran d'una investigació en col·laboració amb la Policia Local. Fruit d'aquestes investigacions, es van aconseguir indicis clars que feien sospitar d'una possible organització criminal dedicada al tràfic de drogues. 

El jutjat va autoritzar l'entrada en sis habitatges i dos locals amb l'objectiu de verificar les sospites. En aquests registres, van localitzar 7.000 euros en moneda de divers valor; 2,3 kg de marihuana, 1,2 kg d'haixix, 51 grams d'MDMA; 25 de cocaïna, sis vehicles, joies i es van bloquejar diversos comptes bancaris. 

En el dispositiu també hi ha participat un dron per donar suport als agents, així com unitats canines per a la detecció de drogues, armes i diners. 

Les diligències i els detinguts han passat a disposició del jutjat d'instrucció de Guàrdia de la Bisbal d'Empordà. Els agents mantenen la investigació oberta i no descarten més detinguts dins la mateixa operació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.