Tot Nuvis tanca la 27a edició amb 2.800 visitants
El saló nupcial detecta que s’ha rejovenit el perfil de les parelles
Busquen experiències i espectacles en les bodes
El saló de referència del sector nupcial a les comarques gironines, Tot Nuvis, va tancar ahir al vespre els tres dies de la 27a edició amb un total de 2.800 visitants, una xifra similar a la de l’any passat. El saló gironí, que va començar divendres al Palau de Fires amb 70 expositors, va detectar, a través d’enquestes als visitants, que s’ha rejovenit la mitjana d’edat de les parelles. La directora de Fira de Girona , Coralí Cunyat, va explicar en la cloenda del saló, que el 2018 “hi havia un 63% dels visitants que tenien més de 30 anys”. “Aquest any hem comprovat que el perfil ha canviat; torna a baixar la mitjana d’edat, s’ha rejovenit”, va assenyalar Cunyat. Així, segons les enquestes fetes al saló nupcial, un 55% dels visitants tenen menys de 30 anys i un 70% no tenen fills. Cunyat hi va afegir que la majoria de les parelles, un 85% dels enquestats, preparen el seu primer casament i el planifiquen amb un any d’antelació. La directora de Fira de Girona va ressaltar que les parelles que visiten Tot Nuvis “busquen més experiències i espectacles en els casaments; volen un valor afegit lligat amb les noves tendències, com ara foodtrucks per acompanyar el final de festa”.
Coralí Cunyat va destacar la “qualitat dels productes i serveis oferts pels expositors”. Així, la directora de Fira de Girona va assenyalar que el “saló nupcial de referència de les comarques gironines s’ha professionalitzat en els últims anys, vistes les empreses participants”.
LA XIFRA
LA FRASE
Tres desfilades de moda
Una de les activitats que cada any tenen més bona acceptació entre el públic són les tres desfilades de moda nupcial, vestits de festa i rams de núvia de les firmes expositores: Odette Sposi, Onix Gran Via, Sandra Jordà Wedding Center, Obiols Vintage, Special Novias, Flors de Vici i Floristeria Kentia. Les desfilades també han tingut la col·laboració de Fortià Perruquers en perruqueria i maquillatge. Durant tres dies els visitants han pogut informar-se de les últimes tendències en els vestits, flors, decoració, maquillatge, càtering i joies, i assessorament personalitzat.