Societat

Repartiment de joguines des de Santa Eugènia

Una vintena de joves de la parròquia en faran arribar a 165 famílies de Girona i Salt

Una vintena de joves de la parròquia de Santa Eugènia de Girona treballen des de fa mesos en una recollida de joguines que culminarà aquesta tarda-vespre amb el repartiment del lots a 165 famílies de Girona i Salt. Ja fa més de 10 anys que es du a terme aquesta iniciativa des de la parròquia i els joves expliquen que van començar a recollir les joguines d’aquest any a partir del mes d’agost. Moltes les han donat gent propera o coneguda del barri, però també se n’han aconseguit a través de crides a les xarxes socials.

Creu Roja a la Selva

D’altra banda, la Creu Roja de Blanes-Lloret-Tossa de Mar ha repartit lots de regals a més de 400 nens i nenes comptant les tres poblacions, segons informa el consistori blanenc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia