Educació

Una vintena d’alumnes de Roses reforça el seu català amb tallers teatrals

Aquest matí ha tin­gut lloc la pri­mera sessió dels tallers ‘La llen­gua cata­lana a través del tea­tre’ que l’Àrea d’Ense­nya­ment de l’Ajun­ta­ment de Roses ofe­reix aquest estiu a alum­nes de primària.

Es tracta d’una ini­ci­a­tiva edu­ca­tiva de suport a la tasca esco­lar per a l’alum­nat que pre­senta difi­cul­tats en l’apre­nen­tatge del català, que vol incen­ti­var de manera activa el seu conei­xe­ment a través d’una acti­vi­tat moti­va­dora com és la repre­sen­tació d’una obra de tea­tre.

Així mateix, una vin­tena d’alum­nes de les cinc esco­les de primària de Roses, divi­di­des en dos grups de tre­ball (un inte­grat per alum­nes de 1r i de 3r de primària; i, un altre per a alum­nes de 4r i 6è), assis­tirà a dues ses­si­ons set­ma­nals de tres hores de durada cadas­cuna d’elles. Les acti­vi­tats es duen a terme al Tea­tre Muni­ci­pal de Roses i són conduïdes per un pro­fes­si­o­nal de Lle­gendària Lleure, encar­re­gat del guiatge i l’acom­pa­nya­ment dels par­ti­ci­pants.

L’objec­tiu de l’acti­vi­tat és millo­rar la com­prensió i expressió orals, tre­ba­llant-les des d’una pers­pec­tiva dife­rent de la qual els i les alum­nes duen a terme a les aules, apro­fi­tant els bene­fi­cis i pos­si­bi­li­tats que ofe­rei­xen les arts escèniques i fent ser­vir la cre­a­ti­vi­tat i les dinàmiques tea­trals per apren­dre d’una manera lúdica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia