Societat

Queixes d’alguns usuaris de la nova app per estacionar

Alguns usuaris s’han queixat d’Aparcar, la nova app per estacionar a la zona verda i blava que l’Ajuntament de Girona ha posat en marxa aquest mes de gener. “Li manquen moltes funcions per fer-la més intuïtiva. Només es pot pagar amb Visa”, afirma un usuari. “Mapes que no funcionen, problemes de pagament, falta d’avisos...”, se’n lamenta un altre. “L’app no és nova, era una merda a Reus i tampoc funciona a Girona” descriu un tercer usuari. I alguns d’ells coincideixen en dir que era molt millor l’anterior aplicació, Easypark.

L’Ajuntament ja va comunicar que durant els primers dies de posada en marxa de la nova aplicació es durien a terme un seguit de proves per tal de comprovar el seu correcte funcionament, motiu pel qual podria haver-hi alguna incidència.

Zona verda i zona blava

A partir de l’1 de gener l’aplicació Easypark va deixar de funcionar i, a partir d’aquell moment, les persones usuàries de la zona verda i blava han de realitzar totes les funcions pròpies dels parquímetres instal·lats al carrer mitjançant l’aplicació per a mòbil Aparcar. Aquest canvi es va fer per a finalització de contracte amb l’empresa propietària de la primera aplicació. Així, per tal de comptar amb una aplicació permanent, es va fer un conveni amb l’Ajuntament de Reus, propietari de l’app actual, que la va cedir al consistori gironí per poder fer-la servir. Així, aquesta app serà de forma permanent i no estarà lligada a la finalització d’un contracte.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia