Societat

Retencions a l’AP-7 per un accident a Castellbisbal

També destaquen 15 quilòmetres a la C-32, al Maresme, en sentit Barcelona

L’AP-7 ha començat a registrar a partir de les 19 hores de la tarda retencions de 13 quilòmetres a la Roca del Vallès en sentit sud. I en sentit nord també s’ha complicat la circulació a causa d’un accident a Castellbisbal, amb retencions de 7,5 quilòmetres i 4 quilòmetres més a l’alçada de Gelida. L’altra autopista més afectada en l’operació tornada del cap de setmana és la C-32, que suma 11,5 quilòmetres de cua a Alella i 4 a Mataró en sentit Barcelona. Per aquest diumenge, Trànsit ha habilitat carrils addicionals a l’AP-7 i la C-32 per afavorir el retorn a l’àrea metropolitana.

Altres punts complicats de la xarxa viaria catalana d’aquest diumenge són la C-14, a l’alçada de Montblanc, i la C-31, amb 6 quilòmetres de retencions al Prat de Llobregat i 4 a Vilanova i la Geltrú.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]