Societat

La piscina municipal de la Devesa acollirà l’acte central del 30è Mulla’t

La piscina municipal de la Devesa serà l’espai principal del “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple” a les comarques gironines, que tindrà lloc el diumenge 9 de juliol. L’esdeveniment, que aquest 2023 celebra el trentè aniversari, està organitzat per la Fundació Esclerosi Múltiple i compta amb el suport de l’Ajuntament de Girona.

La capbussada solidària, acció principal de la campanya, es farà a les instal·lacions de la Devesa a les 12 h. Prèviament (11.45 h), es farà un pilar de 4 dins l’aigua a càrrec de la Colla Castellera Els Esperxats de l’Estany. Un cop acabat l’acte, es podrà escoltar en directe una adaptació de la cançó “T’estimo molt” de Lax’n’busto interpretada per Begonya Matesanz, de l’entitat LluitEM, en què explica la seva experiència després de rebre el diagnòstic d’esclerosi múltiple.

A més, per tal de dinamitzar les hores prèvies al “Mulla’t”, des del Servei Municipal d’Esports s’ha programat una classe d’exhibició d’aiguagim, de 10.30 h a 11.45, oberta a totes les persones usuàries de les piscines municipals de la Devesa. Un any més, també se sumarà a la iniciativa el GEiEG, amb una acció conjunta amb l’Associació Gironina d’Empresàries que es farà el dia 7 de juliol, de 17 a 21 h, a la piscina de les instal·lacions de Sant Ponç.

L’alcalde de Girona, Lluc Salellas i Vilar, i el regidor de Talent, Innovació, Salut i Comunitat de l’Ajuntament de Girona, Xavier Aldeguer, han explicat aquest matí els detalls de l’esdeveniment al costat del director de la Unitat de Neuroimmunologia i Esclerosi Múltiple de l’Hospital Santa Caterina, Lluís Ramió, i de la coordinadora de campanyes i comunicació de la Fundació Esclerosi Múltiple a les comarques gironines, Montse Prats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia