Societat

La neu talla dues carreteres i obliga a portar cadenes en tres més a Catalunya

Les vies tancades són la BV-4024 a l'altura de Guardiola de Berguedà i la C-28, entre els punts 37,12 i 49,45, en direcció a Baqueira

El Servei de Meteorologia de Catalunya informa que el descens de temperatures, la neu i el fort vent seran els protagonistes d'avui

El des­cens de les tem­pe­ra­tu­res i el tem­po­ral de neu que afecta gran part dels Piri­neus cata­lans ha obli­gat aquest diu­menge a tan­car dues car­re­te­res a la cir­cu­lació de vehi­cles i a por­tar cade­nes en tres més, segons ha infor­mat el Ser­vei Català de Trànsit.

Les car­re­te­res talla­des per les inten­ses neva­des són la BV-4024 entre els quilòmetres 17 i 21 en els dos sen­tits de la marxa, a l'altura de Guar­di­ola de Ber­guedà (Ber­guedà), i la C-28, entre els punts 37,12 i 49,45, en direcció a Baqueira (Lleida) i que ha cal­gut tan­car al trànsit rodat a causa del risc d'allaus.

A més, és obli­ga­tori por­tar cade­nes per cir­cu­lar per les car­re­te­res BV-4031, a l'altura de La Pobla de Lillet (Ber­guedà); la C-142b en direcció al Pla de Beret (Lleida), i en un tram de la C-28, en direcció a La Peülla (Lleida), entre els punts qui­lomètrics 49,95 i 56,70.

El Ser­vei Català de Trànsit també alerta de la pos­si­bi­li­tat de tro­bar neu i gel a la calçada de la car­re­tera N-230, entre els quilòmetres 163 i 131, en direcció a Vielha (Val d'Aran).

De la seva banda, el Ser­vei de Mete­o­ro­lo­gia de Cata­lu­nya informa en la seva pàgina web que el des­cens de tem­pe­ra­tu­res, la neu i el fort vent seran els pro­ta­go­nis­tes de la jor­nada d'avui, si bé a la tarda s'espera que millo­rin les pre­vi­si­ons a la zona del Pre­pi­ri­neu i la resta de Cata­lu­nya, con­cen­trant-se el mal temps a la zona dels Piri­neus.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.