tecnologia
El 4YFN tindrà un espai físic d'exposició i dies temàtics
El 4 Years From Now (4YFN), la trobada internacional d'emprenedoria mòbil organitzada per la Mobile World Capital Barcelona en el marc del Congrés Mundial del Mòbil, introduirà una sèrie de canvis en el seu funcionament per mirar de doblar el nombre de participants de la primera edició i aproximar-se als 5.000 visitants. Així, tindrà un espai fix d'exposició, com el MWC, on les empreses emergents podran mostrar els seus serveis de manera permanent als inversors i els representants de les grans corporacions, més enllà del format de presentació breu de l'any passat.
El 4YFN tindrà tres jornades temàtiques (pels dies 2, 3 i 4 de març, coincidint amb el MWC, però en aquest cas a la Fira de Montjuïc) dedicades a parlar de com el mòbil ha trastocat molts negocis tradicionals, de l'internet de les coses i de la creació de continguts. Cada dia hi haurà un concurs d'aplicacions específic. Els organitzadors ja tenen confirmada la presència de 175 empreses emergents, 150 inversors i 120 ponents, entre els quals hi ha representants de l'àrea del mòbil de Twitter i d'empreses com Vice, Airbnb i un dels socis d'Accel Partners, el fons d'inversió que va entrar en les fases inicials de Facebook, Dropbox i LinkedIn.