L'Ajuntament de la Llagosta prepara activitats amb motiu del Dia internacional contra la violència de gènere

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de la Llagosta va aprovar ahir la programació d'actes que es farà a la localitat amb motiu de la celebració el 25 de novembre del Dia internacional contra la violència de gènere. Amb el lema Dóna'm un cop de mà, es desenvoluparan a la Llagosta diferents activitats els dies 18, 25 i 28 de novembre.

El dia 18 i també en el marc de la celebració dels 25 anys del Casal Infantil, tindrà lloc en aquest equipament la xerrada titulada Què li compro?, que tractarà sobre les joguines coeducatives, que eduquen en igualtat i prevenen la violència.

Els actes centrals de la programació se celebraran el 25 de novembre. Durant el matí, hi haurà a la plaça d'Antoni Baqué un estand informatiu en el qual es recolliran signatures d'adhesió al manifest contra la violència de gènere. En aquest mateix espai també es podrà veure l'exposició La violència vers les dones no fa riure, cedida per l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.També s'hi desenvoluparà l'activitat L'estenedor dels desitjos, amb la qual tothom que vulgui podrà donar la seva opinió. Aquest acte compta amb la col·laboració de l'associació Veus de dona i del Casal d'Avis.A les dotze del migdia del proper 25 de novembre, es llegirà el manifest del Dia internacional contra la violència de gènere, i, tot seguit, hi haurà un espectacle protagonitzat per la companyia de teatre Tell. A la tarda, la sala d'exposicions de Can Pelegrí acollirà la lectura de diferents textos poètics a càrrec del grup literari de la Biblioteca.

La darrera activitat de la programació tindrà lloc el 28 de novembre i serà la representació de l'obra Estimar sense morir, a càrrec de la companyia Pepa Lavilla, al Centre Cultural.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.