Societat

SERVEIS

Serinyà qualifica de “pèssim” el servei de correus

Correus canvia amb massa freqüència la persona que es cuida del repartiment de la correspondència a Serinyà –la plaça de carter en aquest municipi és interina– i això acaba perjudicant el servei i els veïns, segons l'Ajuntament. El consistori s'acaba d'adreçar a la direcció de Correus a Girona qualificant de “pèssim” el servei que donen al municipi i reclamant estabilitat en el personal que fa el repartiment. Segons l'Ajuntament de Serinyà, el carter s'hi està tres o sis mesos i després el canvien. La queixa es produeix quan falten pocs dies perquè plegui la cartera que hi ha estat treballant darrerament. En la carta que ha enviat a Correus, l'alcalde, Josep Antoni Ramon (ERC), deixa clar que la cartera ha fet una feina molt eficient i que el malestar del poble es dirigeix a l'empresa. “La contractació de personal per una durada de pocs mesos –assenyala l'alcalde– impossibilita que aquests treballadors puguin arribar a posar-se al dia i a familiaritzar-se amb les adreces i els noms dels habitants del poble, cosa que perjudica greument l'usuari del servei i el mateix Ajuntament”. “Vull manifestar el nostre desacord –escriu Ramon– en relació que els canvis de personal siguin tan continuats en una feina tan delicada com és la del servei de repartiment del correu. Els veïns del municipi en surten altament perjudicats i constantment ens estan expressant la seva disconformitat i malestar arran d'aquests fets.” Segons l'Ajuntament, una queixa similar ja es va fer arribar a Correus el setembre del 2008, el maig del 2009, i el març i el juny del 2010, i fins ara no s'ha obtingut una resposta satisfactòria.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.