infraestructures
L'aeroport de Girona obté un notable dels usuaris el 2013
Supera la mitjana europea en rebre una satisfacció general de 3,83 punts sobre 5
L'aeroport Girona-Costa Brava va obtenir el 2013 un nivell de satisfacció general de 3,83 punts sobre 5, xifra superior a la mitjana dels aeroports europeus situats entre els dos i cinc milions de passatgers. Aquest és el resultat global de les prop de 1.400 enquestes de qualitat que es van realitzar durant tot l'any en el marc del programa de qualitat dels serveis als aeroports del Consell Internacional dels Aeroports (ACI).
El millor valorat
El servei a persones amb mobilitat reduïda va tornar a ser el millor valorat, amb un 4,76. També van obtenir una valoració positiva aspectes del control de seguretat –el temps d'espera en els controls, amb un 4,2, i la cortesia i amabilitat del personal, amb un 4,17– i del servei de facturació –el temps d'espera, amb un 3,95, i l'eficiència del personal, amb un 3,91.