Infraestructures i serveis

El CN Olot obre una nova etapa amb l’estrena d’una moderna zona d’aigües

Ahir van obrir les dues piscines interiors, que s’afegeixen al vas exterior estrenat al juny

La reforma de les instal·lacions es completarà al novembre

El Club Natació Olot, una entitat amb prop de 9.000 socis, va estrenar ahir dues noves piscines cobertes i una sauna. Les piscines són un vas reglamentari de 25 metres i un altre de més petit, de poca fondària i amb l’aigua a una temperatura temperada, destinat a activitats de salut, com ara aiguagim o les que es fan amb nadons. L’edifici té una estructura dominada per la fusta que sosté la coberta i l’ús del vidre en dues façanes, que fa que els usuaris disposin de molta llum natural. Aquestes noves instal·lacions ocupen aproximadament l’àrea on hi havia la gran piscina exterior de 33 metres, amb un trampolí.

Els treballs que ara han culminat corresponen a la primera fase de la remodelació de la part més antiga de les populars instal·lacions de les Tries. L’edifici de la piscina de competició en queda al marge. El mes passat ja es va obrir la nova piscina exterior, un vas de 25 metres de llargada. El segon i darrer tram de les obres, que hauria d’estar enllestit a principis de novembre, afectarà l’edifici de la piscina de cursets i del gimnàs, que es refaran a fons. La planta baixa estarà oberta i connectada a la zona d’aigües inaugurada ahir. El projecte inclou un nou tractament de les aigües, a base de cloració salina, un mètode que evita haver de manipular i emmagatzemar clor i no resulta tan agressiu per a la pell i la roba de bany. La reforma completa costa 3,3 milions d’euros; 2,9 milions els posa el club (amb fons propis i crèdits) i 500.000 euros, la Generalitat.

A la inauguració hi van assistir, entre altres, el president de la Federació Catalana de Natació, Enric Bertrán, i l’alcalde, Pep Berga.

LA XIFRA

3,3
milions d’euros
és el pressupost de tota la reforma, de la qual s’ha completat la primera fase.

LA FRASE

Les noves instal·lacions estan molt al dia, des del punt de vista tecnològic
Gemma Soy
PRESIDENTA DEL CN OLOT


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia