Infraestructures

Front comú a l'Ebre pel traçat de l'autovia A-7

Els alcal­des de les Ter­res de l'Ebre i el dele­gat del govern a l'Ebre, Xavier Pallarès, han fet un front comú per recla­mar al Minis­teri de Foment que modi­fi­que el traçat de l'auto­via A-7 entre el tram de la Jana (Baix Maes­trat) i el Perelló i opte per l'opció con­sen­su­ada al ter­ri­tori el 2005. “Farem tota la força pos­si­ble per plan­te­jar a Madrid un canvi de traçat que pro­te­geixi les zones més afec­ta­des, però sense que supose un retard en l'exe­cució de l'obra”, va mani­fes­tar Pallarès, que va con­vo­car ahir els alcal­des a una reunió a la dele­gació del govern. El front ins­ti­tu­ci­o­nal demana que s'evite tra­ves­sar el nucli de Cam­predó (Tor­tosa), l'aeròdrom de Santa Bàrbara i la urba­nit­zació de Vinai­xa­rop. I ho recla­ma­ran a través d'una moció que s'apro­varà al ple dels ajun­ta­ments i que es tras­lla­darà a tots els par­tits amb repre­sen­tació al Par­la­ment, el Congrés i el Senat.

La moció també pro­posa que, men­tre no s'exe­cute l'A-7, l'auto­pista AP-7 (en el tram de l'Ebre) sigui gratuïta per als resi­dents al ter­ri­tori.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.