Un dia normal als hotels

Als establiments hotelers de Blanes i de Lloret en què s'hostatjaven diversos dels turistes implicats en l'accident d'ahir al migdia el ritme continuava com si fos un dia d'estiu qualsevol. Molts dels turistes presents ni tan sols eren coneixedors de la notícia, i l'accident només era tema de conversa entre els treballadors. Les informacions eren confoses, i fins i tot la mateixa direcció dels hotels no sabia amb exactitud quants dels seus clients viatjaven en l'autocar ni quin era el seu estat. La problemàtica era causada pel fet que el grup procedia de diversos hotels i que l'excursió era externa a aquests establiments. A l'hotel Boix Mar de Blanes, per exemple, durant el matí van rebre la notícia que un dels seus clients havia mort, però poc després van rebre una trucada dels Mossos informant-los que la notícia no era correcta i que hi havia únicament dos hospitalitzats. A l'hotel Esplèndid, també de Blanes, hi havia un moviment incessant de turistes amunt i avall, anant o tornant de la platja amb roba de bany, totalment aliens al que havia passat aquella nit. Alguns dels treballadors afirmaven que només tenien informació del que havien vist a la televisió. Un altre grup s'allotjava als apartaments Bolero de Lloret de Mar, on ahir tampoc es percebia res especial.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.