Selva fa tres gols clau i el Vendrell venç el Muralla Òptica Blanes
Hoquei sobre patins. Va anivellar un 2-4 i va fer el gol del triomf contra el seu exequip
VENDRELL6
BLANES5
MORITZ VENDRELL: Molina, Barroso, Selva, Costa i Albesa –equip inicial–, Ruiz, Lluís Ferrer, Àngel Rodríguez, Aragonès i Gerard Camps.
MURALLA ÒPTICA BLANES: Llaverola, Formatjé, Grasas, Kimi Ridaura i Francesc Bargalló –equip inicial–; Lluís Teixidó, Cantero, Àlex Ridaura i Núñez.
GOLS: 1-0 (3') Barroso. 1-1 (4') Kimi Ridaura. 1-2 (9') Kimi Ridaura. 2-2 (13') Costa. 2-3 (26') Formatjé. 2-4 (27') Formatjé. 3-4 (27') Selva. 4-4 (27') Selva. 5-4 (43') Àngel Rodríguez. 5-5 (47') Francesc Bargalló. 6-5 (48') Selva.
ÀRBITRES: Delfa i Gómez.
FALTES: 8 del Vendrell i 13 del Blanes.
COMENTARI: El Muralla Òptica Blanes va perdre a la pista del Moritz Vendrell un partit molt disputat i en el qual va merèixer un millor resultat. L'enfrontament es va decidir al final, i una peça important va ser l'exjugador del Blanes Jepi Selva que va fer tres gols clau per al Vendrell. Primer va anivellar un 2-4 en pocs segons, en l'inici de la segona meitat, i després va marcar el definitiu 6-5 quan faltaven només dos minuts per al final. Tot i que els locals es van avançar en el marcador, Kimi Ridaura va capgirar el partit (1-2), però al descans es va arribar amb empat a dos. L'inici de la segona meitat va ser una bogeria. Formatjé va fer el 2-4 ràpidament i Selva va igualar el partit. Després el joc es va mantenir anivellat i al final el triomf es va decantar a favor dels locals.