Economia

El consell d'administració d'Alitalia accepta l'oferta de compra d'Air France-KLM

Empresa

El consell d'administració d'Alitalia ha decidit per unanimitat acceptar l'oferta vinculant de compra presentada pel grup Air France-KLM divendres passat, en el marc del procés de privatització de l'aerolínia de bandera italiana, segons ha informat  la companyia en un comunicat.
El màxim òrgan executiu ha assenyalat que ha realitzat "un ampli i profund examen de l'oferta" després d'una maratoniana reunió que va començar dissabte i que ha acabat aquesta passada matinada.

Alitalia considera que amb la integració al grup Air France-KLM es beneficiarà d'una eficient, competitiva i àmplia cobertura del mercat, amb la qual reforçarà el seu posicionament a escala mundial, el que li permetrà oferir als clients una àmplia gamma de destinacions.

L'oferta d'Air France-KLM consisteix a un intercanvi accionarial pel que s'abonaran 160 títols d'Alitalia per cada acció d'Air France-KLM.

Aquest intercanvi suposa que el 100% del capital de la companyia italiana equival a 8,7 milions de títols del grup francès.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

L’atur juvenil mundial marca la xifra més baixa dels darrers quinze anys

barcelona
economia

El Prat bat un nou rècord al juliol: més de 5 milions de passatgers

barcelona
economia

Es dispara el nombre de persones i empreses que no poden fer front als seus deutes

barcelona
VILOBÍ D’ONYAR

L’aeroport de Girona-Costa Brava supera el milió de passatgers

VILOBÍ D’ONYAR
economia

L’aeroport del Prat supera els cinc milions de passatgers al juliol i bat un nou rècord històric

El Prat de Llobregat
GIRONA

Joieria Quera obre la seva quarta botiga física a Sant Sebastià

GIRONA
L’ALTRA POTA DE LA MAJORIA

La clau d’una caixa d’obertura retardada

Barcelona
Informació especial

Impactar una marca en tres segons

Consultora de comunicació de Lleal Tulsà

L’Estat inverteix el 45% del que pressuposta

Barcelona