Spanair negocia el reemborsament dels diners als passatgers que no han pogut volar
La companyia aèria última un acord amb l'IATA per garantir que les agències de viatges puguin retornar “el preu íntegre dels bitllets”
L'aerolínia considera que amb aquesta mesura es cobriran “la majoria de les reclamacions” que s'han presentat
Spanair ultima un acord amb l'Associació Internacional del Transport Aeri (IATA) per tal de facilitar “el reemborsament dels bitllets adquirits i no volats per part dels passatgers de Spanair”. L'acord permetrà a les agències de viatges retornar “el preu íntegre” dels bitllets que van cobrar a través de transferència bancària o en efectiu.
Els passatgers que van pagar amb targeta bancària –sigui a través del web de Spanair o a través d'agència– s'hauran d'informar a la seva entitat financera sobre “les possibilitats de reemborsament”. Spanair considera que amb aquesta mesura es cobriran “la majoria de les reclamacions” que s'han presentat.
L'aerolínia assegura que “en els propers dies” s'informarà les agències de viatges sobre “el procediment a seguir”.