Economia
La Caixa elimina les comissions per a joves
Finances
La Caixa ha suprimit les comissions de manteniment a les targetes, la Llibreta Jove i els comptes corrents amb l'objectiu de potenciar el seu programa de clients joves (menors de 25 anys).
Aquesta iniciativa es complementa amb la ja efectiva supressió de comissions en la compra d'entrades de Servicaixa per a tots els membres del programa LKXA. Aquestes sigles són la marca pròpia integradora de tots els productes i serveis que l'entitat ha dissenyat per als joves fins a 25 anys, des del gener del 2005. Amb aquesta iniciativa, l'entitat es comunica amb els seus joves clients a través dels nous canals com SMS, correu electrònic i la seva web.
Amb aquest programa, els seus usuaris es beneficien de productes financers específics (targetes, llibretes, préstecs) i d'altres no financers com ara descomptes fins al 50% en viatges, transports i carburants, botigues de roba, cursos d'idiomes, esdeveniments esportius, cinema, teatre o recàrregues gratuïtes de mòbils.
La Caixa posa a disposició dels joves una oferta multicanal amb les tradicionals oficines, 8.000 caixers automàtics, la telefonia mòbil en totes les seves modalitats (SMS i WAP), a través del servei CaixaMòbil, i el servei de banca a distància Línia Oberta.
Aquesta iniciativa es complementa amb la ja efectiva supressió de comissions en la compra d'entrades de Servicaixa per a tots els membres del programa LKXA. Aquestes sigles són la marca pròpia integradora de tots els productes i serveis que l'entitat ha dissenyat per als joves fins a 25 anys, des del gener del 2005. Amb aquesta iniciativa, l'entitat es comunica amb els seus joves clients a través dels nous canals com SMS, correu electrònic i la seva web.
Amb aquest programa, els seus usuaris es beneficien de productes financers específics (targetes, llibretes, préstecs) i d'altres no financers com ara descomptes fins al 50% en viatges, transports i carburants, botigues de roba, cursos d'idiomes, esdeveniments esportius, cinema, teatre o recàrregues gratuïtes de mòbils.
La Caixa posa a disposició dels joves una oferta multicanal amb les tradicionals oficines, 8.000 caixers automàtics, la telefonia mòbil en totes les seves modalitats (SMS i WAP), a través del servei CaixaMòbil, i el servei de banca a distància Línia Oberta.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.