Programació Cuatro
07.00
El zapping de surferos: lo mejor
Espai que recull els millors moments i les imatges més impactants i curioses emeses en les diferents cadenes de televisió, tant nacionals com internacionals.
Altres
Durada: 60'
08.00
Malas pulgas
Cada setmana, Borja Capponi, expert en conducta d'animals, tracta mascotes amb un comportament que requereix una nova educació.
Altres
Durada: 120'
10.00
El encantador de perros
Espai en què l'ensinistrador de gossos César Millán ajuda les famílies que tenen problemes amb les seves mascotes.
Altres
Durada: 55'
10.55
Callejeros viajeros
Espai en què els membres del programa recorren el món a la recerca dels millors reportatges.
Altres
Durada: 185'
14.00
Noticias Cuatro
Informatiu que, a més del seguiment de les notícies més rellevants del dia, ofereix comentaris d'analistes prestigiosos.
Informatius
Durada: 45'
14.45
El tiempo
Espai dedicat a la informació meteorològica nacional.
Altres
Durada: 10'
14.55
Noticias Cuatro deportes
Programa que ofereix un resum dels partits de la jornada.
Esports
Durada: 35'
15.30
Deportes Cuatro
Espacio dedicado a la información de actualidad deportiva.
Esports
Durada: 15'
15.45
Pel·lícula: Guerreros 2: Eragon
En Alagaësia, un joven granjero llamado Eragon descubre una preciosa y rara piedra azul. Para poder sobrevivir al duro invierno, el joven decide venderla. Sin embargo, desconoce que la piedra es en realidad un huevo, del cual acaba saliendo un dragón.
Pel·lícules
Durada: 120'
17.45
UEFA Nations League
Glasgow acull aquesta trobada amistosa entre Escòcia i Portugal. La selecció portuguesa arriba amb la baixa important de Cristiano Ronaldo, que es perdrà així quatre partits consecutius amb la seva selecció, després de la Copa del Món. Des del Hampden Park.
Esports
Durada: 135'
20.00
Noticias Cuatro
Informatiu que, a més del seguiment de les notícies més rellevants del dia, ofereix comentaris d'analistes prestigiosos.
Informatius
Durada: 60'
21.00
El tiempo
Espai dedicat a la informació meteorològica nacional.
Altres
Durada: 10'
21.10
Deportes Cuatro
Espai dedicat a la informació d'actualitat esportiva.
Esports
Durada: 20'
21.30
Volando voy
Avui Jesús Calleja i els veïns de Chandebrito, a Pontevedra, uneixen forces contra el foc. A mitjans d'octubre del 2017, Galícia va patir una de les pitjors catàstrofes forestals de les últimes dècades, amb més de 200 focus d'incendis actius de forma simultània. L'equip del programa, coincidint amb l'aniversari un any després d'aquesta catàstrofe mediambiental, es desplaça a una de les zones més afectades per escoltar els testimonis dels seus habitants i complir una doble missió de prevenció d'incendis i rehabilitació de terres devorades per les flames.
Altres
Durada: 90'
23.00
Cuarto milenio
Rafael Santandreu és un reconegut psicòleg que es declara escèptic en matèria paranormal i advoca sempre per la racionalitat, però la seva opinió ha canviat recentment. Aquesta nit comparteix amb els espectadors del programa una història inexplicable relacionada amb una fotografia i un telèfon mòbil.
Altres
Durada: 300'
04.00
La tienda en casa
Espai de venda de productes de bellesa i salut, electrònica i per a la llar, entre d'altres.
Altres
Durada: 90'
05.30
Puro Cuatro
Espai dedicat a nous talents musicals del panorama espanyol.
Altres
Durada: 95'