Societat

La Generalitat estimula la compra de televisors amb TDT per aquest Nadal amb una campanya publicitària

CATALUNYA

Una tele sense TDT no és una tele és l'eslògan escollit per a la campanya que el govern ha decidit impulsar amb la voluntat d'animar a aquells consumidors que tinguin previst comprar un nou televisor aquest Nadal.

La campanya, que s'emetrà per televisió, ràdio i premsa a partir del 4 de desembre, compta amb el suport de 650 punts de venda i té com a objectiu estimular la venda de televisors adaptats a la TDT. Actualment, un 26,8% de llars catalanes ja han incorporat la TDT però el govern espera poder arribar al 60% durant el primer semestre del 2008 a aquelles demarcacions on durant aquest mateix període comenci l'encesa digital.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.