Societat
Continuen cancel·lant vols europeus pel núvol de cendra volcànica
Les restriccions suposaran una reducció aproximada del 25% de la seva capacitat normal en l'espai aeri de Sevilla, Madrid i Barcelona
Continuen les cancel·lacions de vols per culpa del núvol de cendre del volcà d'Islàndia. Algunes destinacions, com ara el Regne Unit i Portugal, s'han vist especialment perjudicades per aquestes restriccions.
Les restriccions de tràfic aeri de Portugal i el Regne Unit pel núvol de cendra volcànica han causat que es cancel·lessin 32 vols des d'aeroports de l'Estat espanyol amb destinació a Portugal i 19 més amb destinació al Regne Unit.
No obstant això, fonts d'AENA (Aeroports Espanyols i Navegació Aèria) expliquen que els aeroports continuaran oberts encara que hi hagi restriccions de trànsit aeri entre els 20.000 i els 35.000 peus.
Menys aterratges per hora
Segons aquesta previsió, les restriccions suposaran una reducció aproximada del 25% de la seva capacitat normal en l'espai aeri de Sevilla, Madrid i Barcelona. Això suposa que alguns aeroports, com per exemple l'aeroport de Madrid–Barajas que reduirà la seva capacitat de 46 aterratges/hora a 38.
AENA està treballant en col·laboració amb el ministeri de Defensa per utilitzar determinats sectors aeris d'ús militar per al tràfic comercial. D'altra banda i per afavorir el trànsit aeri entre Europa i Amèrica, s'obrirà un sector nou al centre de control de Canàries per reforçar-ne la capacitat operativa.
Les restriccions de tràfic aeri de Portugal i el Regne Unit pel núvol de cendra volcànica han causat que es cancel·lessin 32 vols des d'aeroports de l'Estat espanyol amb destinació a Portugal i 19 més amb destinació al Regne Unit.
No obstant això, fonts d'AENA (Aeroports Espanyols i Navegació Aèria) expliquen que els aeroports continuaran oberts encara que hi hagi restriccions de trànsit aeri entre els 20.000 i els 35.000 peus.
Menys aterratges per hora
Segons aquesta previsió, les restriccions suposaran una reducció aproximada del 25% de la seva capacitat normal en l'espai aeri de Sevilla, Madrid i Barcelona. Això suposa que alguns aeroports, com per exemple l'aeroport de Madrid–Barajas que reduirà la seva capacitat de 46 aterratges/hora a 38.
AENA està treballant en col·laboració amb el ministeri de Defensa per utilitzar determinats sectors aeris d'ús militar per al tràfic comercial. D'altra banda i per afavorir el trànsit aeri entre Europa i Amèrica, s'obrirà un sector nou al centre de control de Canàries per reforçar-ne la capacitat operativa.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.