Societat

Els usuaris de Renfe es mobilitzen arran de l'avaria d'ahir que va fer retards de 5 hores

Problemes en tres punts de la catenària van obligar a tallar una de les vies entre Barcelona i Portbou

La Plataforma d'Usuaris de Renfe s'ha queixat de "la falta total i absoluta d'informació, de coordinació i de gestió", posada de manifest ahir per la companyia quan uns problemes en tres punts de la catenària van obligar a tallar una de les vies entre Barcelona i Portbou. Arran de l'avaria es van registrar retards de fins a 5 hores.

La plataforma, que estudia la possibilitat de dur a terme noves mobilitzacions al setembre, ha qualificat d'"impresentable, lamentable i patètica" l'actuació de Renfe i ha fet una crida a tots els afectats perquè presentin una queixa a Renfe per deixar constància del mal funcionament del servei.

Una de les portaveus de la plataforma, Marian Riembau, ha explicat que –tot i que Renfe només reconeix que hi va haver una hora de retard– "he rebut correus de gent que ha trigat més de 5 hores a arribar de Barcelona a Figueres, va sortir a les 19h i va arribar a les 24h".

La portaveu ha assegurat que "els problemes tècnics tots els podem entendre, però no la greu falta d'informació". Segons el seu parer, els responsables de la companyia ferroviària "no saben informar i no saben reaccionar".


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.