Programació TV3
06.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 120'
08.00
Els matins
Magazín d'actualitat que inclou entrevistes, reportatges i debats, entre altres seccions.
Altres
Durada: 150'
10.30
Tot es mou
Magazín d'entreteniment que no perd de vista l'actualitat. Un programa fresc i proper en què els presentadors s'acosten d'una manera informal i distesa als esdeveniments del dia a dia.
Altres
Durada: 210'
14.00
Telenotícies comarques
Espai dedicat a la informació d'actualitat local.
Informatius
Durada: 30'
14.30
Telenotícies migdia
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 65'
15.35
Cuines
Amanida de tomàquets amb chutney de nespres
El cuiner Marc Ribas és l'encarregat d'entrar cada dia a casa de la gent amb l'objectiu de contagiar-los la seva passió per la cuina. Gessamí Caramés, per part seva, ensenya receptes fàcils i variades per als amants de la rebosteria i la pastisseria. A més, Arnau París proposa plats ràpids, senzills i pensats per motivar tothom a cuinar.
Altres
Durada: 25'
16.00
Com si fos ahir
La Noe s'assabenta que s'està escampant el rumor de la seva relació amb l'Aitor i pateix per si li arriba al Miquel, i decideix parlar amb l'Èric. D'altra banda, el Salva li explica a la Marta que la dona amb qui el va trobar era només una amiga periodista, i això la tranquil·litza. Finalment, la Virgínia vol convidar la família a passar uns dies de vacances tots junts, però els proposa un destí una mica especial.
Sèries
Durada: 35'
16.35
El Paradís de les Senyores
El Salvatore deixa la carta de la Gabriella en un lloc ben visible de la casa perquè l'Agnese la vegi bé així que arribi. Però, com que els nois tenen la casa molt bruta i desendreçada, la Laura i la Gabriella decideixen fer-la netejar. Aleshores, la Gabriella es presenta al pis dels Amato amb una senyora de la neteja per arreglar-ho tot abans que torni l'Agnese.
Sèries
Durada: 45'
17.20
Planta baixa
Magazín d'actualitat social i política, amb reporters al carrer, moltes connexions, sense tertúlies i amb públic al plató.
Altres
Durada: 115'
19.15
Atrapa'm si pots
Programa de preguntes i respostes que convida l'espectador a participar des de casa seva.
Altres
Durada: 60'
20.15
Està passant
Informatiu satíric que analitza les claus de l'actualitat del dia i en busca la part divertida.
Altres
Durada: 45'
21.00
Telenotícies vespre
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 55'
21.55
Valor afegit
Preparar la viticultura per a l'escalfament global
Programa que aprofundeix en els elements que ajuden a entendre les claus del moment econòmic, les possibilitats del mercat laboral o les tendències de consum actuals.
Altres
Durada: 10'
22.05
És pecat
Emissió dels capítols 1.3, 1.4 i 1.5.
Sèries
Durada: 160'
00.45
HIT
Cures intensives
L'Hugo organitza un escape room en un dels dos pavellons del centre, on tanca els alumnes i els obliga a treballar en equip per poder escapar abans que el temps s'acabi. Com que l'Hugo s'ha de reunir amb els pares, és l'Alberto, el professor d'ètica, que ja s'ha incorporat a la feina, qui supervisa l'alumnat. El joc comença i els alumnes no triguen a descobrir que, quan es treballa en equip, és probable que saltin espurnes i aflorin aquells enfrontaments que s'han mantingut ocults. El Gus, per part seva, descobreix una cara de la Lena que no li agrada, ja que l'obliga a prendre una posició d'enfrontament, cosa que no s'hauria imaginat mai. I tot perquè la Lena, que no vol participar en l'escape room, focalitza la seva frustració en l'Alberto, amb qui comparteix un secret que surt a la llum.
Sèries
Durada: 60'
01.45
Més 324
Espai de debat on s'enfronten diferents punts de vista sobre temes d'actualitat de Catalunya i del món.
Altres
Durada: 115'
03.40
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 80'
05.00
Folc a l'estudi
Duetu.
Espai musical.
Altres
Durada: 60'