Cultura

Mattel crea la comunitat virtual de la Barbie, dirigida "exclusivament a les nenes"

El joc, per a menors d'edat, està protegit amb eines de seguretat i filtres que prohibeixen l'entrada d'informació confidencial

Mattel ha engegat la "primera comunitat virtual global dirigida exclusivament a les nenes", segons ha explicat el fabricant de les nines, nascudes el 1959. Les nenes que es connectin a la pàgina www.barbiegirls.com podran encarnar-se en nines Barbie per jugar, parlar i fins i tot anar de compres. A part de crear el seu alter ego, les internautes poden dissenyar una llar, la seva mascota i, per exemple, sortir a berenar amb les amigues virtuals.

"Barbie Girls reuneix tres coses que les nenes adoren: música, moda i el món virtual", ha comentat Chuck Scothon, vicepresident del departament de marques per a nenes de Mattel, en una presentació del lloc interactiu.

El joc, dirigit a menors d'edat, està protegit amb eines de seguretat i filtres que prohibeixen l'entrada de paraules obscenes i informació confidencial, com noms reals, números de telèfon i direccions físiques. Les nenes també poden bloquejar l'accés d'usuaris o evitar que estranys les contactin a través d'Internet.

Aquesta nova iniciativa de Mattel, que busca refrescar la imatge de Barbie i reubicar la seva línia de productes clàssics en el mercat, ve acompanyada del llançament d'un reproductor de música digital (MP3) amb la forma de la nina, el pròxim juliol.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.