Societat

Endesa demana excuses i obre un telèfon per a les reclamacions

El director general d'Endesa a Catalunya, Josep Maria Rovira, ha assegurat que entre aquest divendres i aquest dissabte ja estarà gran part del subministrament restablert

El director general d'Endesa a Catalunya, Josep Maria Rovira, ha admès, en unes declaracions a Catalunya Ràdio, que possiblement no han informat bé els ciutadans afectats per l'apagada causada pel temporal de vent i neu de dilluns, i els ha demanat disculpes.

Així, ha assegurat que entre aquest divendres i aquest dissabte ja estarà gran part del subministrament restablert.

Mentrestant, la companyia elèctrica ha habilitat un número de telèfon d'atenció al client, 900 847 384. També a través de la seva pàgina web, www.endesaonline.com, l'empresa ha ideat un mòdul per als clients d'Endesa a Catalunya, on els abonats hi poden tramitar les reclamacions arran de la interrupció del servei elèctric per les nevades de dilluns passat, dia 8 de març.

Els clients afectats, majoritàriament de les comarques de Girona, també es poden dirigir a l'oficina d'atenció al client, al carrer Montnegre, 84 de Salt.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.